כך תצילו מכירות באתר שלכם! – איך לשלוח מייל ללקוחות שנטשו עגלה

הקדמה

אתם נכנסים לפאנל ניהול ההזמנות שלכם וממשיכים לראות לקוחות שנטשו את ההזמנה באמצע ממש רגע לפני התשלום.
מה הסיבה לכך? 
לכל אחד יש את הסיבות שלו.
נכבה המחשב, הפסקת חשמל, נתקע האינטרנט, הלקוח התחרט וכו' וכו'..

אז איך אפשר בעצם להציל את ההזמנות האלו שנעזבו רגע לפני שהן הושלמו?
הפתרון דורש מכם לא יותר מ10 דקות.

כך תצילו את העגלות שננטשו

  1. נכנסים לפאנל הניהול של וורדפרס –> תוספים –> תוסף חדש

2. רושמים בשורת החיפוש "WooCommerce Cart Abandonment Recovery"
מורידים ומתקינים את התוסף של CartFlows Inc.

3. בפאנל ניהול של וורדפרס נכנסים לווקומרס –> Cart Abandonment

4. נכנסים ללשונית Follow-up emails ויוצרים טמפלייט חדש.

5. ממלאים את השדות "שם" ו"נושא" לראות עיניכם.
בגוף המייל מכניסים את ההודעה שתישלח ללקוח במייל לאחר זמן מסוים בו הוא נטש את העגלה.
דוגמא למייל(אם ברצונכם להשתמש בדוגמא זו באתר שלכם הדביקו אותה תחת הלשונית "עורך טקסט" בצד שמאל של השדה):

היי {{customer.firstname}}!

אנו נתקלים בבעיות בעיבוד הרכישה האחרונה שלך. האם תרצה להשלים אותה?

הנה קישור להמשך מהיכן שהפסקת:

<a href="http://{{cart.checkout_url}}">להמשך רכישה לחץ כאן!</a>

בברכה,

*אין להשיב למייל זה*

6. לאחר מכן יורדים לשדה של "Send this email"
ובוחרים לאחר כמה זמן מרגע הנטישה המייל ישלח אל הלקוח(הזמן המומלץ הוא 30 דק').
קיימת לכם האופציה לשלוח מייל לדוגמא שדה אחת מתחת על מנת לראות איך ייראה המייל ללקוח.

7. נותר לכם רק לשמור שינויים בכפתור הכחול בצד ימין למטה ולצאת חזרה ללשונית Follow-up emails

ללחוץ על הכפתור בצד שמאל של הרשומה של הטמפלייט שכרגע יצרנו ולהפוך אותו לירוק.

זה הכל! עכשיו כל לקוח שינטוש את העגלה מבלי לסיים את ההזמנה שלו יקבל מייל לתיבת הדואר כחצי שעה מרגע הנטישה.

קיימת לכם אפשרות לבדוק כמה כסף התוסף "הציל" לכם בלשונית Report.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
תגובות
הצג את כל התגובות
0
אנחנו עושים מאמצים רבים לייצר את התוכן הזה. השאירו לנו פידבק כדי שנדע מה לשפר :)x